El passat mes de maig, el celler va treure al mercat El Relleu Solidari, un vi i un oli ideats per a ajudar a recuperar el sector HORECA
El passat mes de maig, Bodegues Sumarroca va crear, juntament amb alguns col·laboradors habituals, la iniciativa El Relleu Solidari que va posar a la disposició 20.000 ampolles de vi i 5.000 d’oli d’oliva verge extra amb un valor de més de 300.000 € de mercat per al canal HORECA com a objectiu de potenciar-ne la seva recuperació després d’haver tancat portes el passat 14 de març i haver sofert restriccions horàries i tancaments intermitents en motiu de la COVID19.
El celler tanca la iniciativa amb el donatiu d’aquestes 25.000 ampolles a més de 1000 restaurants de tot l’Estat.
EL RELLEU SOLIDARI
El Relleu Solidari es contempla com una cursa de relleus que ha anat sumant col·laboradors al llarg de tot el procés d’elaboració, tots actuant de manera altruista, i, fent una crida al consumidor per a arribar a la meta i fer-ne la degustació. L’establiment rep el benefici íntegre de l’ampolla i el consumidor pot fer una donació extra més enllà del preu indicat a carta.
Les empreses que han participat a la cadena de valor i que, per tant, també han corregut la cursa de relleus al nostre costat son Òbal Estudi, dissenyadors de l’etiqueta, el taller Vidal i Armadans n’ha fet la impressió, Saica Pack, ha aportat les caixes, Canals, ha donat les càpsules i Bourrassé ha cedit els taps de suro. El muntatge audiovisual ha anat a càrrec de La Fatxenda.
Tota la informació del projecte de El Relleu Solidari es pot trobar a la pàgina web www.elrelleusolidari.com.
Amb aquesta iniciativa Sumarroca vol també proposar un brindis per a la superació en el moment de la degustació, i que es pugui seguir gaudint de bons àpats i d’una bona copa de vi en companyia.