21 de maig de 2020
Sumarroca dóna producte per valor de més de 300.000€ al canal HORECA per a potenciar la recuperació econòmica després de la COVID-19

Bodegues Sumarroca crea, juntament amb alguns col·laboradors, la iniciativa El Relleu Solidari on fan una donació de 20.000 ampolles de vi i 5.000 d’oli d’oliva verge extra amb un valor de més de 300.000€ al canal HORECA per tal de potenciar-ne la seva recuperació després d’haver tancat portes el passat 14 de març amb motiu de la COVID19.

La iniciativa es contempla com una cursa de relleus que ha anat sumant col·laboradors al llarg de tot el procés d’elaboració, tots actuant de manera altruista, i, ara, en el moment de ser degustat i gaudit, fa una crida al consumidor per a arribar a la meta. L’establiment rep el cost íntegre de l’ampolla i el consumidor pot fer una donació extra més enllà del preu indicat a carta.
Les empreses que han participat a la cadena de valor i que, per tant, també han corregut la cursa de relleus al nostre costat son Òbal Estudi, dissenyadors de l’etiqueta, el taller Vidal i Armadans n’ha fet la impressió, Saica Pack, ha aportat les caixes, Canals, ha donat les càpsules i Bourrassé ha cedit els taps de suro. El muntatge audiovisual ha anat a càrrec de La Fatxenda.

Tota la informació del projecte de El Relleu Solidari es pot trobar a la pàgina web www.elrelleusolidari.com.

Amb aquesta iniciativa Sumarroca vol també proposar un brindis en el moment de la degustació, i aquest és que es pugui seguir gaudint en aquestes taules d’un bon àpat i d’una bona copa de vi en companyia.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

0

< Home